Inici

QUI SOM

Portem més de 20 anys gestionant comunitats i aquesta experiència fa que un important nombre de comunitats i clients confiïn en els nostres serveis. Per això contem amb un grup d'empreses col·laboradores d'eficàcia contrastada, però deixem absoluta llibertat a la comunitat per a l'elecció de les empreses que creguin convenients per executar qualsevol obra o treball necessari.


A l'ésser Administradors de Finques Col·legiats comptem amb una assegurança de responsabilitat civil a través d'aquest Col·legi.


Tenim el despatx TOTALMENT DIGITALITZAT, per això, els oferim la possibilitat de consultar totes les factures de la comunitat, incidències, actes, liquidacions, així com, en zona privada, l'estat dels seus rebuts, a través del portal "tucomunidad.com" d'una forma gratuïta.

QUÈ OFERIM

A poc a poc s'aniran incorporant serveis a aquest portal, el que si els oferim ja és:

    La possibilitat d'efectuar el pagament de les despeses comunitàries amb targeta de crèdit.La instal·lació d'un receptor per a l'obertura de portes de pàrquing i altres accessos amb el mòbil, oblidant-se dels comandaments i poder portar un millor control dels permisos per accedir a aquests espacios.La instal·lació de sensors per a la detecció immediata de fuites, etc, Podem gestionar el finançament de les obres de la Comunitat, en molts casos, amb prestem pre concedidos.Trabajamos amb les millors companyies d'assegurances, a més de ser agents de Mútua de Propietaris. (Agent 121593) Gestionem les reclamacions de morositat sense cap càrrec per a la comunidad.Optimización dels recursos econòmics de la comunitat (renegociació de el preu dels serveis contractats).
    Reunions periòdiques amb el President per comentar els temes que consideri oportunos.Disponemos de sala per a reunions en el nostre despatx, sempre que les condicions sanitàries ho permitanControl i seguiment dels sinistres i incidències i de les obres en curso.Confección de liquidacions periòdiques de despeses segons necessitats de la Comunidad.Cumplimiento de la normativa vigent pel que fa a protecció de dades, Bústia 060 de comunicacions electròniques amb les administracions públiques (Hisenda, Seguretat Social, Jutjats, etc ...) i Protecció de Riscos Laborals.

SOL·LICITUD PRESSUPOST

Pressupost Nigorra Morales

UBICACIÓ

CONTACTEU

Direcció: C / Vicente Juan Rosselló, 33 bxs - Palma


Telèfon: 971 91 91 19

Correu electrònic: gestion@nigorramorales.es


Horari d'atenció a el públic: de dilluns a dijous de 9 a 15 hores i divendres de 9 a13 hores.

Telèfon d'urgències per a hores fora d'horari oficina

RSVP

Share by: